Noteikumi
Pārskatīts 2025-01-27
Vispārīgi noteikumi
- Šie noteikumi (turpmāk – Noteikumi) reglamentē interneta veikala www.aptelia.lv lietošanas vispārīgos nosacījumus un kārtību un nosaka Pārdevēja un Pircēja vispārējās savstarpējās tiesības, pienākumus un atbildību un citus nosacījumus.
- Interneta veikalu www.aptelia.lv apkalpo pārdevējs:
- UAB "Limedika", juridiskās personas kods 134056779, darbības adrese: Erdvės st. 2, Ramučiai, Kauņas raj., tālr. +370 37 321199, limedika@limedika.lt. Turpmāk šajos Noteikumos uzņēmums tiek saukts par Pārdevēju.
- Šajos Noteikumos Pircējs ir jebkura fiziska un/vai juridiska persona, kas pērk un/vai pasūta preces interneta veikalā www.aptelia.lv vai izmanto citus interneta veikala sniegtos pakalpojumus.
- Šajos noteikumos darba diena nozīmē katru nedēļas dienu, izņemot sestdienu un svētdienu un svētku dienas, kuras saskaņā ar Lietuvas Republikas likumdošanu ir pasludinātas par brīvdienām.
- “Personas dati” šajos Noteikumos un nosacījumos ir dati par Klientu, fizisku personu, kurus Klients sniedz, iegādājoties vai pasūtot preces bez reģistrācijas vai reģistrējoties interneta veikalā www.aptelia.lv, un kurus var izmantot Klienta identificēšanai.
- “Preces” ir preces, kas tiek pārdotas interneta veikalā www.aptelia.lv.
- Pircēja personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar ES Vispārīgās datu aizsardzības regulas, Fizisko personu datu tiesiskās aizsardzības likuma un citu piemērojamo tiesību aktu prasībām. Informācija par personas datu apstrādes mērķiem, apjomu, saņēmējiem un glabāšanas termiņiem Pircējiem tiek sniegta šīs vietnes privātuma politikā un interneta veikala www.aptelia.lv pircēju privātuma politikā.
- Interneta veikals www.aptelia.lv ir mazumtirdzniecības veikals, kas orientēts uz privātpersonām, kas iegādājas preces un/vai pakalpojumus personiskām, ģimenes, sadzīves vajadzībām, kas nav saistītas ar uzņēmējdarbību, tirdzniecību, amatniecību vai profesiju. Juridiskās personas interneta veikalā preces var pasūtīt tikai gala patēriņam.
- Pircējs ir atbildīgs par iepazīšanos ar Noteikumiem un to ievērošanu.
- Pircējs, veicot pasūtījumu interneta veikalā www.aptelia.lv, bez ierunām apliecina, ka ir pienācīgi iepazinies ar Noteikumiem un apņemas tos ievērot. Pircējam nav iespēju iegādāties un/vai pasūtīt preces un/vai pakalpojumus, ja viņš nav iepazinies ar Noteikumiem vai tiem nepiekrīt.
- Gadījumos, kad Persona daļēji vai pilnībā nepiekrīt visiem vai noteiktai Noteikumu daļai, tā nedrīkst iesniegt pasūtījumu elektroniski. Pārdevējs neuzņemas nekādu risku vai atbildību un ir bezierunu no tā atbrīvots, ja Pircējs nav pilnībā vai daļēji iepazinies ar Noteikumiem, lai gan viņam tāda iespēja tika dota.
- Interneta veikals www.aptelia.lv veic tirdzniecību tikai Latvijas Republikas teritorijā.
- Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, grozīt vai papildināt Noteikumus, ņemot vērā tiesību aktos noteiktās prasības un darbību kontrolējošo institūciju ieteikumus. Par izmaiņām Noteikumos Pārdevējs informē mājaslapā www.aptelia.lv vai citos izvēlētos veidos. Tāpat Noteikumu sākumā var redzēt aktuālās Noteikumu redakcijas datumu – t.i. Noteikumu pielāgošanas datums.
- Pircējam pērkot vai izvēloties (pasūtot) preces interneta veikalā www.aptelia.lv, tiek piemēroti pasūtījuma veikšanas brīdī spēkā esošie Noteikumi. Tāpēc katru reizi pirms preču iegādes vai pasūtīšanas Pircējam ir jāiepazīstas ar Noteikumiem, jo katru reizi, veicot pirkumu vai pasūtījumu, viņš apstiprina savu piekrišanu tiem. Persona, kura nav apstiprinājusi, ka ir iepazinusies ar Noteikumiem un piekrīt tiem, nevar iegādāties vai pasūtīt preces interneta veikalā www.aptelia.lv.
- Pircējs reģistrējoties bez ierunām apliecina, ka viņam ir tiesības iepirkties interneta veikalā www.aptelia.lv.
- Aizliegts automātiski ievākt (web scraping) un skenēt jebkādus interneta veikala www.aptelia.lv datus, aizliegts automātiski sekot līdzi cenām un citai informācijai interneta veikalā www.aptelia.lv, aizliegts automātiski vākt informāciju interneta veikalā www.aptelia.lv nodot citām informācijas sistēmām, analizēt šos datus un/vai sniegt informāciju citiem pakalpojumu sniedzējiem, interneta sistēmām un/vai elektroniskajiem veikaliem. Visas augstāk minētās darbības interneta veikalā www.aptelia.lv var veikt tikai ar UAB Limedika rakstisku piekrišanu. Šī noteikuma pārkāpuma gadījumā mūsu uzņēmums būs spiests aizstāvēt savas intereses tiesā.
Preču pasūtīšana interneta veikalā www.aptelia.lv
- Lai iegādātos vai pasūtītu preces no www.aptelia.lv (kļūtu par Pircēju), reģistrācija nav obligāta: jūs varat iegādāties preces bez reģistrācijas.
- Lai reģistrētos interneta veikalā www.aptelia.lv, personai ir jāaizpilda ar zvaigznīti atzīmētie lauki, t. i., vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs un izveidotā parole, jāiepazīstas ar Noteikumiem un nosacījumiem un Interneta aptiekas Pircēju privātuma politiku, kā arī jāapliecina, ka persona ir iepazinusies ar šiem dokumentiem un piekrīt Interneta veikala noteikumiem un nosacījumiem. Pēc reģistrācijas tiek izveidots Pircēja konts, un Pircējs var pieteikties, ievadot savu e-pasta adresi un paroli reģistrācijas lodziņos.
- Lai iegādātos vai pasūtītu preces interneta veikalā www.aptelia.lv bez reģistrācijas, personai ir jāaizpilda ar zvaigznīti atzīmētie lauki, t.i., vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs un piegādes adrese (pilsētas/dzīvesvietas nosaukums, iela, mājas/dzīvokļa numurs, pasta indekss). Piegādes adrese ir jānorāda gadījumā, ja Pircējs vēlas, lai Preces tiktu piegādātas uz citu pakomatu, nevis izvēlēto. Šī informācija ir nepieciešama, lai Pārdevējs varētu pienācīgi izpildīt savas saistības pret Pircēju. Ja Pircējs nesniegs prasīto informāciju, viņš nevarēs pasūtīt vai iegādāties preces.
- Izveidojot Pircēja kontu, katrs Pircējs var pieteikties un piekrist dalībai lojalitātes programmā, kas tiek īstenota, lai radītu papildu naudu un vērtību attiecībās ar klientu un ļautu iegādāties interneta veikalā www.aptelia.lv piedāvātās preces par izdevīgākām cenām. Ar lojalitātes programmas noteikumiem var iepazīties šeit. Klients jebkurā laikā var atsaukt savu piekrišanu dalībai lojalitātes programmā. Lai to izdarītu, Pircējam jāpiesakās savā kontā vietnē www.aptelia.lv un jāatzīmē izvēles rūtiņa, kurā norādīta viņa piekrišana.
- Pircējam ir tiesības mainīt vai papildināt savā kontā norādītos datus vai pieprasīt anulēt savu reģistrāciju tiešsaistes veikalā www.aptelia.lv. Ja reģistrācija tiek anulēta, persona vairs nevarēs iegādāties vai pasūtīt preces interneta veikalā www.aptelia.lv. Pēc reģistrācijas atcelšanas Pircējs var pasūtīt un iegādāties Preces, izmantojot pirkuma bez reģistrācijas funkciju.
- Reģistrējoties vietnē www.aptelia.lv vai veicot pasūtījumu bez reģistrācijas, Klients bez nosacījumiem apstiprina, ka viņš:
- Jums ir tiesības iepirkties tiešsaistē vietnē www.aptelia.lv;
- Atbild par sniegto datu precizitāti. Ja Pircējs sniedz nepareizus savus vai trešo personu datus, Pircējs ir atbildīgs par šādu datu sniegšanas sekām;
- Atbild par sniegto datu atjaunināšanu.
Pirkšanas un pārdošanas līguma noslēgšana
- Pirkuma-pārdošanas līgums interneta aptiekā www.aptelia.lv tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs, izveidojis iepirkumu grozu, norādījis piegādes adresi, izvēlējies apmaksas veidu un iepazinies ar Noteikumiem (Pircējs atzīmē rūtiņu pie paziņojuma “Esmu iepazinies ar Noteikumiem”), pasūtījuma izpildes nosacījumiem un citu papildu informāciju, nospiež pogu “Apstiprināt”.
- Veicot pasūtījumu, Pircējam ir jāizvēlas pasūtījuma izpildes veids un jānorāda pasūtījuma saņemšanas vieta. Preces var tikt piegādātas, izmantojot vienu no turpmāk minētajiem veidiem:
- uz Pircēja norādīto adresi (dzīvesvietas vai citu adresi);
- uz pakomātu, ko izvēlējies Pircējs.
- Visa informācija par norēķinu kārtību, piegādes nosacījumiem un tarifiem ir publicēta šajos Noteikumos un šajos Noteikumos, kā arī interneta veikala www.aptelia.lv sadaļā “Piegādes un atgriešanas noteikumi”.
- Minimālā pasūtījuma summa interneta aptiekā www.aptelia.lv, neskaitot piegādes izmaksas, ir EUR 1,- (viens euro). Tā ir minimālā summa, zem kuras Pircēja pasūtījums netiks izpildīts un nav iespējams noslēgt pirkuma līgumu.
- Preces tiek uzskatītas par pasūtītām, kad Pircējs saņem apstiprinājumu uz Pircēja norādīto e-pasta adresi, ka Pircēja pasūtītās Preces ir rezervētas un pasūtījums tiek gatavots.
- Ja uz Preci attiecas ražotāja garantija, visa rakstiskā informācija par tās noteikumiem tiek iekļauta Precē.
Pircēja tiesības un pienākumi
- Pircējam ir tiesības iegādāties vai pasūtīt preces interneta veikalā www.aptelia.lv saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem un Latvijas Republikas likumdošanu.
- Pircējam ir tiesības atkāpties no distances vai ārpus uzņēmuma telpām, kā arī tiešsaistē noslēgta līguma šo noteikumu 8 daļā noteiktajā kārtībā. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.
- Pircējam ir arī citas Noteikumos un Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktās tiesības.
- Pircējs apņemas pieņemt un apmaksāt pasūtītās Preces un Preču piegādi.
- Ja mainās Pircēja reģistrācijas veidlapā norādītie dati, Pircējam tie nekavējoties jāatjaunina.
- Pircējs apņemas ievērot pārējās Noteikumos un Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktās prasības.
Pārdevēja tiesības un pienākumi
- Ja Pircējs mēģina traucēt Interneta veikala darbību vai stabilu darbību, Pārdevējs var bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot, apturēt (pārtraukt) Pircēja piekļuvi Interneta veikalam.
- Pārdevējs ir tiesīgs apturēt vai pārtraukt Interneta veikala darbību bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Pārdevējam ir citas Noteikumos un Pārdevēja darbību reglamentējošos tiesību aktos paredzētās tiesības.
- Pārdevējs apņemas nodrošināt Pircējam nosacījumus, lai pareizi izmantotu interneta veikalu www.aptelia.lv un iegādātos šajā veikalā nopērkamās Preces.
- Pārdevējs apņemas organizēt Pircēja pasūtīto preču piegādi uz Pircēja norādīto adresi vai uz Pircēja izvēlēto pakomātu.
- Svarīgu apstākļu gadījumā, ja Pārdevējs nevar piegādāt Pircējam pasūtītās preces, Pārdevējs apņemas piedāvāt Pircējam analogu preci un, ja Pircējs atsakās pieņemt analogu preci, 5 (piecu) darba dienu laikā atmaksāt Pircēja samaksu. Šādā gadījumā Pircējs tiek atbrīvots no atbildības par preču nepiegādāšanu.
- Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir pardavėjo veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose numatytas teises ir pareigas.
Preču cena un maksāšanas kārtība
- Preču cenas interneta veikalā www.aptelia.lv un pasūtījuma veidlapā ir norādītas eiro, pieskaitot pievienotās vērtības nodokli pēc likumā noteiktās likmes.
- Preču cenas ir galīgas pasūtījuma noformēšanas brīdī un preces savākšanas vai saņemšanas brīdī netiek piemērotas papildu atlaides. Atlaides saskaņā ar lojalitātes programmu tiek piemērotas Pircējam (ja tādas ir) pasūtījuma veikšanas brīdī.
- Preču piegādei ar kurjerpastu un/vai piegādei uz termināli/pakomatu tiek piemēroti Preču pasūtīšanas brīdī spēkā esošie tarifi, kā noteikts Preču piegādes noteikumos. Preču piegādes cena attiecas uz visu pasūtīto Preču grozu un netiek sadalīta pa atsevišķām Precēm.
- Pircējs par Precēm norēķinās, veicot priekšapmaksu ar bankas pārskaitījumu uz Pārdevēja norādīto norēķinu kontu, izmantojot Pircēja elektroniskās bankas sistēmu vai Citadele platformu. Bankas, ar kuru starpniecību var veikt maksājumus šajā punktā noteiktajā veidā, tiek norādītas interneta veikalā pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Maksājums tiek uzskatīts par izpildītu, kad banka apstiprina Pārdevējam, ka maksājuma rīkojums ir veiksmīgi izpildīts. Atbildība par datu drošību Pircēja maksājuma veikšanas laikā šajā gadījumā gulstas uz attiecīgo banku, jo visi naudas darījumi notiek bankas elektroniskās bankas sistēmā.
- Pasūtot un/vai iegādājoties preces interneta veikalā www.aptelia.lv, Pircējs nedrīkst norēķināties par precēm ar dāvanu kuponiem, atlaižu kuponiem un/vai citiem veidiem, kas šajā Noteikumu daļā nav norādīti kā maksāšanas līdzeklis.
Preču piegāde
- Preces var piegādāt, izmantojot vienu no šādiem veidiem:
- uz Pircēja norādīto adresi (dzīvesvietas vai citu adresi);
- Pircēja izvēlētā pakomātu (SmartPosti, Unisend, DPD, Omniva vai Venipak pakomāts).
- Preces var tikt piegādātas uz Pircēja norādīto adresi vai uz Pircēja izvēlēto pakomātu par maksu, kas norādīta interneta veikala www.aptelia.lv sadaļā “Piegādes un atgriešanas noteikumi”.
- Preces tiek piegādātas uz Pircēja izvēlēto pakomātu vai uz Pircēja norādīto adresi 2-17 (divu septiņpadsmit) dienu laikā pēc pasūtītās Preces apmaksas. Preces tiek piegādātas darba dienās.
- Kad preces tiek piegādātas Pircēja norādītajā adresē, Pircējam Pārdevēja pārstāvja klātbūtnē ir jāpārbauda piegādāto preču stāvoklis, daudzums, sortiments. Pircējam, pamanot neatbilstības Preču daudzumā, kvalitātē vai sortimentā, ir pienākums atzīmēt šīs neatbilstības pavadzīmē, nekavējoties informēt Pārdevēju uz šajos Noteikumos norādīto elektroniskā pasta adresi, kā arī ir tiesības atteikties pieņemt Preces piegādi. Ja Pircējam nav pretenziju, Pircējam ir jāparaksta pavadzīme. Tiklīdz Pircējs ir parakstījis pavadzīmi, tiek uzskatīts, ka preces ir piegādātas Pircējam labā kārtībā un apmierinošā kvalitātē.
- Ja preces netiek izņemtas no pakomāta noteiktajā termiņā, Pārdevējs bez iepriekšēja brīdinājuma anulē preču pasūtījumu, izbeidz preces pirkšanas un pārdošanas līgumu, un samaksātās summas, atskaitot Pārdevējam radušās piegādes izmaksas, tiek atgrieztas Pircējam 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no pasūtījuma atcelšanas dienas.
- Pircējam, pašam saņemot Preces vai pieņemot Preces piegādi, ir jāuzrāda personu apliecinošs dokuments un pasūtījuma numurs.
- Preces var piegādāt, izmantojot vienu no šādiem veidiem:
Izņemšana. Preču atgriešana
- Pircējs, lai izmantotu tiesības atkāpties no www.aptelia.lv noslēgtā pirkuma līguma un atgriezt pasūtītās un iegādātās preces, 14 kalendāro dienu laikā no preču piegādes dienas Pircējam par to skaidri pa e-pastu informē Pārdevēju un ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs ir saņēmis paziņojumu par atteikumu, nodod preces Pārdevējam Noteikumu 8.4. punktā noteiktajā kārtībā.
- Pircējs var izmantot atteikuma veidlapu, kas atrodama šeit.
- Ja Pircējs atceļ pirkuma līgumu un atgriež Preces, Pircējam tiek atmaksāta samaksātā summa:
- pārskaitot samaksāto summu uz Pircēja (Preces maksātāja) kontu, 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no Preces atgriešanas dienas.
- Pircējam atgrieztā vai apmainītā kvalitatīvā prece ir jānodod atpakaļ Pārdevējam oriģinālā un nebojātā iepakojumā, tādā pašā stāvoklī, kādā Pircējs to saņēmis, pievienojot pirkuma dokumentu, lietošanas instrukciju un garantijas karti (ja tāda ir) un/vai citus piederumus. Atgriežamās vai apmaināmās kvalitatīvās preces nedrīkst būt lietotas, tām jābūt labā stāvoklī, kā arī saglabātām un labā izskatā (nedrīkst būt atlīmētas aizsargplēves, noņemtas un/vai bojātas etiķetes, iepakojums nedrīkst būt bojāts). Ja prece tiek atgriezta pārdevējam, pircējs ir atbildīgs par tās iepakošanu un montāžu. Ja Prece ir bojāta, nepilnīga, sabojāta, nepareizi iepakota vai lietota, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt Preci un neatmaksāt par Preci samaksāto naudu.
- Pircējam nav tiesību atkāpties no pirkuma līguma un atgriezt Preces Pārdevējam:
- kuras neatbilst Noteikumu 8.4. punktā minētajiem nosacījumiem;
- attiecībā uz tūlītējam patēriņam domātām precēm, precēm kas ātri bojājas vai ātri izlietojas;
- kvalitatīvi pārtikas produkti, tai skaitā uztura bagātinātāji;
- kosmētikas līdzekļi;
- iesaiņotām precēm, kuras pēc piegādes ir izplēstas un kuras higiēnas vai veselības apsvērumu dēļ nav piemērotas atpakaļnosūtīšanai;
- citas preces, kuras Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem.
- Pircējs nodod (atdod atpakaļ) preces:
- ja Pircējs vēlas atgriezt preci Pārdevējam (UAB “Limedika”) pa pastu vai izmantojot kurjerpasta uzņēmuma pakalpojumus, šādā gadījumā par preces atgriešanas nosacījumiem vienojas individuāli, rakstot uz e-pastu support@aptelia.lv.
- ja Pircējs vēlas atgriezt preci Pārdevējam (UAB “Limedika”) pa pastu vai izmantojot kurjerpasta uzņēmuma pakalpojumus, šādā gadījumā par preces atgriešanas nosacījumiem vienojas individuāli, rakstot uz e-pastu support@aptelia.lv.
- Ja Pircējs nolemj atkāpties no www.aptelia.lv noslēgtā pirkuma līguma un atgriezt pasūtītās un iegādātās kvalitatīvās preces, Pārdevējs neatlīdzina Pircējam preču atgriešanas izdevumus.
- Kvalitātes ziņā nekvalitatīvas Preces tiek nomainītas vai atdotas atpakaļ saskaņā ar Preču iegādes brīdī spēkā esošajiem Latvijas Republikas tiesību aktiem un šiem Noteikumiem.
- Saskaņā ar spēkā esošo tiesisko regulējumu uz pircējiem attiecas garantija, kas paredz, ka pārdevējs ir atbildīgs par preču defektiem, kas atklājas divu gadu laikā no piegādes dienas pircējam. Papildu informācija par garantijas noteikumiem ir pievienota precēm. Par precēm ar defektiem un/vai garantijas piemērošanu, lūdzu, sazinieties ar support@aptelia.lv.
Atbildība
- Pircējs apliecina, ka tiešsaistes veikalā www.aptelia.lv sniegtie dati ir precīzi, pareizi un pilnīgi. Pārdevējs neuzņemas nekādu risku vai atbildību un ir bez nosacījumiem atbrīvots no šādas atbildības ne tikai pret Pircēju, bet arī pret trešajām personām, ja Pircējs ir sniedzis nepareizus vai nepilnīgus datus un/vai nav tos grozījis. Pircējs uzņemas pilnu atbildību par sekām, kas izriet no sniegto datu nepareizības vai neprecizitātes.
- Pircēja pienākums ir aizsargāt savus pieteikšanās datus un neizpaust tos, nodrošināt, ka dati ir zināmi un tiek izmantoti tikai viņam/viņai, kā arī nenodot vai citādi nepadarīt datus pieejamus vai pieejamus citām personām. Ja viņam/viņai rodas aizdomas, ka viņa/viņas pieteikšanās datiem varētu būt piekļāvusies cita persona, viņš/viņa nekavējoties par to paziņo Pārdevējam, kā arī nekavējoties informē Pārdevēju par jebkuru viņa/viņas pieteikšanās datu pārkāpumu vai izpaušanu interneta veikalā. Visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pircēja pieteikšanās datus, tiek uzskatītas par Pircēja veiktām, un Pārdevējs nav atbildīgs par šādu darbību sekām.
- Pārdevējs nav atbildīgs par citu uzņēmumu tīmekļa vietnēs sniegto informāciju, pat ja Pircējs piekļūst šīm tīmekļa vietnēm, izmantojot saites Pārdevēja interneta veikalā. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādām trešo personu prasībām vai prasībām, kas pamatojas uz šajā interneta veikalā ietvertās vai caur to pieejamās informācijas tiešu vai netiešu izmantošanu, neatkarīgi no šīs informācijas avota.
Personas dati
- Datu apstrādes mērķi un apjoms. Pircēja personas dati tiek apstrādāti interneta veikala pakalpojumu sniegšanas nolūkos, kā arī, lai izpildītu pārdošanas līgumus par pasūtīto preču iegādi. Datus var apstrādāt arī statistikas analīzes nolūkos. Ja esat izteicis piekrišanu piedalīties lojalitātes programmā, Pircēja personas dati tiek apstrādāti lojalitātes programmas administrēšanas un izpildes vajadzībām. Pircēja personas datu apstrādes apjoms, saņēmēji un glabāšanas termiņi ir izklāstīti interneta veikala Pircēja privātuma politikā.
- Tiešais mārketings un profilēšana. Uz Pircēja e-pasta adresi un tālruņa numuru var tikt nosūtīti piedāvājumi, biļeteni un cita reklāmas informācija, ja Pircējs nav iebildis pret šādu savu datu izmantošanu, iesniedzot šos datus Interneta veikalā. Pircēja sniegtie kontaktinformācijas personas dati, kā arī pirkumu vēsture var tikt izmantoti, lai automātiski izvēlētos piedāvājumus vai atlaides, ja vien Pircējs nav iebildis pret to. Ar Pircēja piekrišanu piedāvājumi zāļu iegādei var tikt pielāgoti Pircējam, ņemot vērā iespējamās Pircēja kaites, pamatojoties uz Pircēja iepriekšējo pirkumu vēsturi vai uz paša Pircēja datiem. Pircējam ir tiesības jebkurā laikā atteikties no šādu paziņojumu un profilēšanas saņemšanas, sazinoties ar info@aptelia.lv vai noklikšķinot uz attiecīgajām saitēm saņemtajos paziņojumos. Pircējs var arī atteikties no tiešās tirgvedības paziņojumu un profilēšanas saņemšanas, attiecīgi mainot preferences (t. i., atceļot vai atceļot atzīmi) savā tiešsaistes kontā.
- Datu precizitāte un pareizība. Pircējs interneta veikalam www.aptelia.lv sniedz tikai savus un precīzus personas datus. Ja Pircējs sniedz trešo personu personas datus, Pircējs ir atbildīgs par šādu datu sniegšanas un izmantošanas likumību.
- Pircējam ir tiesības piekļūt saviem personas datiem, t.i., saņemt informāciju par to, kādi personas dati tiek apstrādāti, kādiem mērķiem un uz kāda tiesiska pamata, kas ir datu saņēmēji un cik ilgi dati tiek glabāti.
- Pircējam ir tiesības pieprasīt neprecīzu vai nepareizu Pārdevēja apstrādāto datu labošanu.
- Pircējam ir arī tiesības atteikties no reklāmas paziņojumu saņemšanas un profilēšanas, kā arī atsaukt savu piekrišanu viņa veselības datu apstrādei profilēšanas nolūkos.
- Pircējam ir tiesības pieprasīt savu personas datu apstrādes ierobežošanu, ja tam ir pamats.
- Pircējam ir tiesības pieprasīt savu datu dzēšanu vai izmantot savas tiesības iegūt un/vai nodot savus datus citam datu pārzinim.
- Pircēja tiesības saistībā ar personas datu apstrādi tiek īstenotas, iesniedzot pieprasījumu pa e-pastu Pārdevējam info@aptelia.lv, tiklīdz Pircējs ir identificēts. Pārdevējs atbild Pircējam uz e-pasta adresi, ko Pircējs norādījis kā savu e-pasta adresi Iepirkuma kontā, ne vēlāk kā 30 kalendāro dienu laikā no dienas, kad datu subjekts ir sazinājies. Pircējs var arī sazināties ar Pārdevēju, lai īstenotu savas tiesības, aizpildot attiecīgo pieprasījuma veidlapu, kas pieejama tīmekļa vietnē.
- Ja neesat apmierināts ar to, kā esam risinājuši problēmu, vai ja pēc jūsu pieprasījuma neesam veikuši nepieciešamos pasākumus, jums ir tiesības iesniegt sūdzību Latvijas Valsts datu aizsardzības inspekcijai, Elijas 17, Rīga, LV- 1050 tel. +371 67223131 , e-pasts pasts@dvi.gov.lv (vairāk informācijas https://www.dvi.gov.lv/lv/iestades-kontakti).
Sūdzību un atbildes procedūras un nobeiguma noteikumi
- Jebkuras sūdzības, pieprasījumus un/vai paziņojumus Pircējs nosūta uz info@aptelia.lv.
- Pircējs var iesniegt prasības un/vai sūdzības par Interneta veikalā iegādātajām precēm un/vai pakalpojumiem Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības centram, adrese: Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, zvanot uz tālruni: +371 65452554, vai rakstot uz e-pasta adresi: ptac@ptac.gov.lv, vai Patērētāju tiesību aizsardzības centra tīmekļa vietnē: www.ptac.gov.lv.
- Informācija attiecībā uz strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Eiropas Komisija piedāvā platformu strīdu izšķiršanai tiešsaistē. Šī platforma ir paredzēta, lai atvieglotu ārpustiesas strīdu izšķiršanu saistībā ar līgumsaistībām tiešsaistes tirdzniecības un pakalpojumu līgumos. Platforma pieejama vietnē http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Visas domstarpības, kas rodas no pirkuma līguma vai pasūtījuma starp Pircēju un Pārdevēju vai saistībā ar to, tiek risinātas pārrunu ceļā. Ja neizdodas panākt vienošanos, domstarpības tiek risinātas Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.