Bezmaksas piegāde visā Latvijā!

Piegāde un atgriešana

PIEGĀDE

 

PIEGĀDE UZ JŪSU ADRESI VAI PAKOMĀTU

Piegāde uz pakomātu ar: SmartPosti, Unisend, Venipak, DPD un Omniva

PIEGĀDES CENA

Visu preču piegāde ir bezmaksas.

PIEGĀDES LAIKS

- Katram produktam ir norādīts paredzamais piegādes laiks;
Lielākā daļa preču tiek piegādātas līdz 2 darba dienām;
- Visa pasūtījuma piegādes laiks var būt atkarīgs no maksimālā piegādes laika, kas noteikts attiecīgajā pasūtījumā iekļautajām precēm.

PIEGĀDĀTĀS PRECES
- Aukstajā sezonā iesakām ņemt vērā valdošos laikapstākļus un izvēlēties šķidro uztura bagātinātāju un citu preču, kas var sasalt, piegādi uz iekštelpās izvietotu saņemšanas punktu vai ar kurjeru uz mājām.

MAKSĀJUMS

- Avansa bankas pārskaitījums, izmantojot klix.

 

 

 

ATGRIEZTIES


TIEŠSAISTĒ PIRKTU PREČU ATGRIEŠANA

Ja vēlaties atgriezt vai apmainīt nepiemērotas preces, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz info@aptelia.lv
Lūdzu, norādiet sava pasūtījuma numuru un atgriežamo preču sarakstu . Mēs būtu pateicīgi, ja jūs norādītu arī atgriešanas iemeslu. 
Mēs sazināsimies ar jums 1 darba dienas laikā pēc e-pasta saņemšanas.
Lūdzu, neatgrieziet preces, kamēr neesat saņēmis apstiprinājumu.

PRECES, KURAS VAR ATDOT ATPAKAĻ:

- zemas kvalitātes preces*;
- pārtikas piedevas;
- elektroniskās preces;
- kosmētika;
- higiēnas preces;
- ortopēdiskās preces;
- elektroniskās preces;
- medicīnas piederumi, preces un iekārtas;
- bērnu, zīdaiņu, bērnu, māmiņu preces;
- ja klients nav saņēmis pasūtītās preces.

Preces ar kvalitātes trūkumiem tiek apmainītas vai atdotas atpakaļ saskaņā ar preču iegādes brīdī spēkā esošajiem Latvijas Republikas tiesību aktiem un šiem Noteikumiem. 
Labas kvalitātes preces var atgriezt, ja atgriežamā prece nav iekļauta neatgriežamo preču sarakstā.

*Ja prece nav labas kvalitātes, bet tai ir nepieciešams pēcpārdošanas serviss, pēcpārdošanas servisu nodrošina nevis veikals, bet gan atbildīgais uzņēmums, kas norādīts pēcpārdošanas servisa veidlapā. Preces ar pēcpārdošanas servisu nav atgriežamas bez pēcpārdošanas servisu sniedzošā uzņēmuma lēmuma.

PRECES, KURAS NEVAR ATDOT ATPAKAĻ:

- tekstila maskas ar bojātu iepakojumu vai bez individuāla iepakojuma, krūšturi, korsetes vai līdzīgi izstrādājumi, kas nav piemēroti atgriešanai higiēnas vai veselības apsvērumu dēļ;
- iepakotas preces, kas pēc piegādes ir izpakotas;
- preču paraugi, dāvanas, dāvanu komplekti;
- preces, kurām nepieciešami īpaši uzglabāšanas apstākļi (piemēram, preces jāuzglabā ledusskapī);
- kas neatbilst tiešsaistes veikala noteikumu 10.3. lappusē izklāstītajiem nosacījumiem;
- citas preces, kuras Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem.

ATMAKSAS PERIODS:

- pircējam 14 dienu laikā no dienas, kad preces nodotas Pircējam, par to skaidri jāinformē Pārdevējs pa pastu vai e-pastu un ne vēlāk kā 7 (septiņu) dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs ir saņēmis paziņojumu par atteikšanos no līguma, jānodod preces Pārdevējam saskaņā ar Tiešsaistes aptiekas noteikumu 10.5. punktā noteikto kārtību. Termiņš sākas nākamajā dienā pēc preču saņemšanas.

ATMAKSĀJUMI TIEŠSAISTES PIRCĒJIEM:

- ja Pircējs ir samaksājis par preci ar bankas pārskaitījumu vai ar Pircēja e-bankas sistēmas starpniecību, nauda tiek atmaksāta, pārskaitot samaksāto summu uz Pircēja (preces maksātāja) kontu, 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preces atgriešanas dienas.

Preču atgriešana

- atgriežot vai apmainot kvalitatīvas preces, Pircējam ir jāiesniedz pirkumu apliecinošs dokuments (rēķins);
- atgriežot vai apmainot kvalitatīvas preces, Pircējam tās ir jāatdod Pārdevējam tādā pašā stāvoklī, ieskaitot instrukcijas, garantijas kartes un/vai citus piederumus (ja tādi ir);
- atgrieztās vai apmainītās kvalitatīvās preces nedrīkst būt lietotas, tām jābūt nebojātā stāvoklī un tās nedrīkst būt zaudējušas savu tirdzniecībai derīgo izskatu (nedrīkst būt nolobījusies aizsargplēve, noņemtas etiķetes un/vai etiķetes nedrīkst būt bojātas), un tām jābūt oriģinālajā un nebojātā iepakojumā;
- ja preces tiek atdotas atpakaļ pārdevējam, Pircējs ir atbildīgs par to iesaiņošanu un montāžu.
- pircējs var izmantot atteikuma veidlapu, kas atrodama šeit.


Ja preces ir bojātas, nepilnīgas, bojātas, nepareizi iepakotas vai lietotas, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preces un neatmaksāt par precēm samaksāto naudu.