Bezmaksas piegāde visā Latvijā!

Biežāk uzdotie jautājumi

- Jūsu konts -

Kā izveidot kontu jūsu vietnē?
Noklikšķiniet uz saites “Reģistrēties” sākumlapas augšējā labajā stūrī un aizpildiet nepieciešamos laukus, lai iestatītu savu kontu..

Ko darīt, ja nevaru pierakstīties pat pēc paroles atgādinājuma pieprasījuma?

Pārliecinieties, ka izmantojat jaunāko paroles atiestatīšanas e-pasta vēstuli, jo derīga būs tikai jaunākajā e-pasta vēstulē norādītā saite. Ja problēmas saglabājas, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu, lai saņemtu palīdzību.


- Jūsu pasūtījuma palīdzība -

Ko man darīt, ja neesmu saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu pa e-pastu?
Lūdzu, pārbaudiet savu iesūtni, surogātpasta un reklāmas mapes. Turklāt pārliecinieties, ka jūsu e-pasta pakalpojumu sniedzējs nav bloķējis mūsu e-pasta adresi. Ja joprojām nevarat to atrast, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, lai saņemtu palīdzību.

Kā es varu atkārtoti mēģināt veikt maksājumu, ja mans sākotnējais mēģinājums neizdevās?

Piesakieties savā profilā, atlasiet neapmaksāto pasūtījumu un nospiediet pogu “Iniciēt maksājumu vēlreiz”, lai vēlreiz mēģinātu veikt maksājumu.

Kā es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu pēc tā veikšanas?

Lai veiktu izmaiņas vai atceltu rezervāciju, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Ņemiet vērā, ka izmaiņas var nebūt iespējamas, ja pasūtījums jau ir apstrādāts.

Vai es varu pievienot preces esošajam pasūtījumam?

Diemžēl, kad pasūtījums ir iesniegts, tajā nevar pievienot preces. Lūdzu, veiciet jaunu pasūtījumu, lai iegādātos papildu preces.


- Produktu pieprasījumi -

Ko darīt, ja produkta apraksts ir nepareizs vai tā nav?
Mēs cenšamies sniegt precīzu informāciju par produktiem. Ja pamanāt neatbilstību vai trūkstošu informāciju, lūdzu, informējiet mūs, lai mēs to nekavējoties varam labot.

Kā pārbaudīt, vai produkts ir noliktavā?

Produktu pieejamība ir norādīta katra produkta lapā. Ja preces nav noliktavā, varat pierakstīties, lai saņemtu paziņojumus, kad tā atkal būs pieejama.

Ko man darīt, ja nevaru atrast/zaudēt produkta aprakstu latviešu valodā?

Ja jums neizdodas atrast Latvijas produkta aprakstu, visu nepieciešamo informāciju par produktu varat atrast mūsu vietnē. Ja jums nepieciešama fiziska produkta informācijas kopija latviešu valodā, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu support@aptelia.lv.

Vai jūs piedāvājat paraugus vai dāvanas kopā ar pirkumiem?

Reizēm pasūtījumiem pievienojam īpašas dāvanas kā pateicību saviem klientiem. Tās ir pieejamas, kamēr krājumi ir pieejami.


- Informācija par piegādi -

Kādas ir manas piegādes iespējas un cik ilgs ir piegādes laiks?
Mēs piedāvājam vairākas piegādes iespējas - Unisend, Venipak, DPD, SmartPosti, Omniva pakomāti, izņemšanas punkti vai piegāde mājās. Paredzamais piegādes laiks un izmaksas ir detalizēti norādītas mūsu Piegādes informācijas lapā "Piegāde un atgriešana".

Kā es varu izsekot savam pasūtījumam?

Kad jūsu pasūtījums tiks nosūtīts, saņemsiet e-pastu ar izsekošanas saiti. Jūs varat arī izsekot savam pasūtījumam savā kontā sadaļā “Pasūtījumi”.


- Maksājumi un atlaides -

Kāpēc es nevaru saņemt lojalitātes kluba atlaidi?
Pārliecinieties, ka esat pieteicies vietnē un esat piekritis kļūt par lojalitātes kluba dalībnieku. To var izdarīt, pieslēdzoties savā profilā un atzīmējot attiecīgo lodziņu. 

Kāpēc manam pasūtījumam netiek piemērota atlaide?
Pārliecinieties, ka esat mūsu lojalitātes programmas dalībnieks, lai saņemtu labākos piedāvājumus. Vairāk informācijas par lojalitātes programmu atradīsiet šeit.

Kāpēc mans atlaides kods nedarbojas?

Pārliecinieties, ka kods ir ievadīts pareizi un ka tas attiecas uz jūsu grozā esošajām precēm. Dažas atlaides var nebūt kombinējamas vai tām var būt nepieciešama minimālā pirkuma summa, lūdzu, uzmanīgi izlasiet noteikumus. Ja rodas problēmas, lūdzu, sazinieties ar mums.

Kādas maksājumu metodes varu izmantot?

Par precēm var norēķināties, izmantojot internetbanku vai debetkarti/kredītkarti, ievadot savas maksājumu kartes datus.

Vai es varu izmantot vairākus atlaižu kodus vienam pasūtījumam?

Vienā pasūtījumā var izmantot tikai vienu atlaides kodu. Lūdzu, izmantojiet kodu, kas piedāvā vislabāko ietaupījumu jūsu pirkumam.


- Atgriešana un apmaiņa -

Kāda ir jūsu atgriešanas politika?
Lielāko daļu preču varat atgriezt 14 dienu laikā pēc saņemšanas, saņemot pilnu kompensāciju. Lūdzu, skatiet mūsu Atgriešanas noteikumu lapu, lai uzzinātu konkrētus noteikumus un nosacījumus.

Kā iniciēt atgriešanu?

Lai sāktu atgriešanu, lūdzu, aizpildiet šādu veidlapu un nosūtiet to mūsu Klientu apkalpošanas nodaļai uz support@aptelia.lv.

Ko darīt, ja saņemtā prece ir bojāta vai bojāta?

Mums ir žēl to dzirdēt. Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu 7 dienu laikā pēc piegādes, lai uzsāktu preces atgriešanu ar defektu.